Głos w automatycznej centrali telefonicznej, automacie kolejkowym i środkach komunikacji zbiorowej:

Podobnie jak Państwo, doskonale wiemy, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Powitamy Klientów Waszej Firmy w centrali telefonicznej i profesjonalnie poprowadzimy do odpowiedzialnych działów. Przejrzyste komunikaty ułatwią kontakt i przyspieszą rozwiązanie problemów.

Automaty kolejkowe to nie tylko organizacja ruchu w Biurze Obsługi Klientów. To również sposób na dodatkową informację o możliwości przyspieszenia załatwienia spraw w konkretnych miejscach. Nagramy dla Państwa stosowne komunikaty, odsyłacze i wskazówki kierując Klientów do odpowiednich stanowisk.

W autobusie, tramwaju czy kolejce miejskiej ludzie bywają zajęci rozmową, czytaniem czy planowaniem w myślach reszty dnia. Dobrze, by miły głos poinformował Ich, że zbliża właściwy przystanek. Nagramy dla Państwa odpowiednie komunikaty informujące podróżnych o miejscu, do którego dojeżdżają, o możliwościach dogodnej przesiadki, itp.